Kattsnuva?

Linnjarnstrom95

Trådstartare
Min katt har varit snorig enda sedan december. Han nyser, hostar hela tiden, man hör hur bra han är täppt till i näsan! Men mår jätte bra annars. Varit till veterinär två gånger och han har fått antibiotika båda gångerna men han är fortfarande snorig. Dom påstod först att det var vanlig kattsnuva men nu säger dom att han har herpes och att det är normalt hos katter och att det går i perioder. Tycker ju att detta skulle lugna ner sig lite då han varit snorig enda sen december..? Så är det någon annan som har samma problem med sina katter?

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 179
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 230
Senast: Sesca
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 428
Katthälsa Sparky har ju haft en astmadiagnos i två eller tre år nu. Allt fungerar hur bra som helst, och hon slutar hosta mer eller mindre direkt...
Svar
14
· Visningar
1 017
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama