Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min senaste katt har jag försäkrat och han är den enda som jag varit till vet med två gånger och dom andra var det aldrig fel på .Fick en påringning från försäkringsbolaget efter att jag kastrerat och märkt honom och då nappade jag och det var tur för efter 3 månader blev det ett besök till vet
Kan inte byta bolag från Agria pga restriktioner, så blir kvar där. Men Agria är ju en av få som inte sänker kompensation för vetkostnader vid högre ålder så vi skulle nog vara det ändå även om de inte ersätter för FORL60 vetvård, 3 medicin + livvärde. Man kan ha upp till 120,000 men det känns det inte värt.
Är katten i dagsläget frisk så kolla på Svedea, dom försäkrar in utan reservationer.
Den kan tas bort när man kommer hem, så ta den nu duSå, nu är Missa hemma några tänder fattigare! Allt hade gått bra
Sövning, röntgen, borttagning av fyra tänder samt medicinering gick på ca 3500 kr plus en hundring för metacam. Jag tycker verkligen inte att det var något oerhört pris, det kändes helt rimligt. De är dessutom supertrevliga allihopa så jag är väldigt glad för Vettris i Falun!
Men jag glömde fråga, när kan jag ta bort lindan på benet där de har haft nålen? @hemlig kanske kan svara?![]()
Den kan tas bort när man kommer hem, så ta den nu du.
Så, nu är Missa hemma några tänder fattigare! Allt hade gått bra
Sövning, röntgen, borttagning av fyra tänder samt medicinering gick på ca 3500 kr plus en hundring för metacam. Jag tycker verkligen inte att det var något oerhört pris, det kändes helt rimligt. De är dessutom supertrevliga allihopa så jag är väldigt glad för Vettris i Falun!
Men åh vad härligt att allt gått bra![]()
och ja, jag tycker 3500 är mycket rimligt. Hur mår Missia efter uppvaknandet?
Men jag glömde fråga, när kan jag ta bort lindan på benet där de har haft nålen? @hemlig kanske kan svara?![]()
Inte är det billigt även om det är rimligt för narkos och en frisk kattmun... Täcker Missias försäkring tandingrepp?
Men fy... Ooooch så kom äntligen labbsvaren på Lunas urinprov (försenat because posten, y'all!). Givetvis är bakterierna resistenta mot just den antibiotikan Luna har fått.Så nu blir det ny antibiotika, förlängd behandlingstid, och uppskjutning av återbesöket.
![]()
... Ooooch så kom äntligen labbsvaren på Lunas urinprov (försenat because posten, y'all!). Givetvis är bakterierna resistenta mot just den antibiotikan Luna har fått.Så nu blir det ny antibiotika, förlängd behandlingstid, och uppskjutning av återbesöket.
![]()
Hoppas att rätt antibiotika hittas snabbt och fixar det... Ooooch så kom äntligen labbsvaren på Lunas urinprov (försenat because posten, y'all!). Givetvis är bakterierna resistenta mot just den antibiotikan Luna har fått.Så nu blir det ny antibiotika, förlängd behandlingstid, och uppskjutning av återbesöket.
![]()