Jag hade liv på Nikita (övertog hennes gamla i helhet från fd ägaren). Megara har 60,000 vet vård, medicin och rehab tillagda samt FORL. Som är det viktigaste för mig eftersom det var det i särklass dyraste jag betalade innan sista året för Nikita. Liv bryr jag mig inte om, dels för att jag inte betalade särskilt mycket för henne och dels för att det sänktes ju äldre hon blev vilket gjorde det meningslöst. Det enda jag verkligen skulle kolla noga är att ditt bolag inte är en av de som sänker vetvårdsersättning med åldern, vilket vissa gör.
Jag valde bort Agria av andra anledningar men tycker att de var bra annars, direktreglering var inga problem men när man inte gjorde det så var handläggningen långsam (en månad). De ifrågasatte inte när jag skickade in räkningar.
Jag valde bort Agria av andra anledningar men tycker att de var bra annars, direktreglering var inga problem men när man inte gjorde det så var handläggningen långsam (en månad). De ifrågasatte inte när jag skickade in räkningar.