Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Prada Àr tillbaka!
Helt plötsligt dök hon upp pÄ grannen under mig altan.
Hon Àr vÀlskött, rund och fin, inte en chans att hon bott utomhus i över en vecka.
Hur hon kom ut, vem som tagit hand om henne osv kommer troligen alltid vara ett mysterium. Det viktigaste Àr att hon Àr hemma igen!
BÀsta uppdateringen ever! Jag blev sÄ glad och lÀttad för din skull att Prada Àr tillbaka.
 
Prada Àr tillbaka!
Helt plötsligt dök hon upp pÄ grannen under mig altan.
Hon Àr vÀlskött, rund och fin, inte en chans att hon bott utomhus i över en vecka.
Hur hon kom ut, vem som tagit hand om henne osv kommer troligen alltid vara ett mysterium. Det viktigaste Àr att hon Àr hemma igen!
Men alltsÄ vad glad jag blir!!!
Har hoppats pÄ en sÄn uppdatering
Åhh vad skönt ❀❀❀❀❀
 
I-landsproblem deluxe: jag blir vÀckt varje natt av en kattunge som vill kela och gosa. Om jag ignorerar henne börjar hon slicka mig i ansiktet. Knuffar jag bort henne kommer hon bara tillbaka lika fort igen.
Det tar emot att stÀnga dörren till sovrummet, de andra tre kan ju uppföra sig och Àr mysiga att ha i sÀngen.

Men jag fÄr nog inse mina begrÀnsningar och stÀnga dörren ÀndÄ.. Fast dÄ lÀr jag hÄllas vaken av en serenad och krafs pÄ dörren istÀllet.
 
Prada Àr tillbaka!
Helt plötsligt dök hon upp pÄ grannen under mig altan.
Hon Àr vÀlskött, rund och fin, inte en chans att hon bott utomhus i över en vecka.
Hur hon kom ut, vem som tagit hand om henne osv kommer troligen alltid vara ett mysterium. Det viktigaste Àr att hon Àr hemma igen!

Men vilken lĂ€ttnad! Årets Dagens bĂ€sta vĂ„gar jag pĂ„stĂ„ :heart
 

Liknande trÄdar

Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 232
Senast: Jeps
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
24 657
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu Ă€r det dags - hĂ€r kommer Ă„rets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„ lĂ€get, men lĂ€s Ă€ndĂ„ igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
102 156
Övr. Katt Det hĂ€r Ă€r en fristĂ„ende fortsĂ€ttning pĂ„ min trĂ„d om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, Ă€r numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
2 228
Senast: Otherside
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp