Tuva har börjat sno godis ur godiskorgen. Aldrig varit ett problem innan. Men nu drar hon ut korgen med tassen och ger sig pÄ pÄsarna.
Inspirerad av Megara @MJLee ?
LÀser Tuva pÄ Buke?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tuva har börjat sno godis ur godiskorgen. Aldrig varit ett problem innan. Men nu drar hon ut korgen med tassen och ger sig pÄ pÄsarna.
Inspirerad av Megara @MJLee ?
Jag börjar misstÀnka det.. FÄr passa mig, sÄ jag inte skriver nÄgot olÀmpligt om henneLÀser Tuva pÄ Buke?!
à h sÄ sorgligt! Jag beklagar, han verkade verkligen vara en speciell personlighet.Jag fick tyvÀrr ta bort min röda kattfarbror för en och en halv mÄnad sedan. Han var 14 Är och hade Àtit sÀmre under en period och varit tröttare Àn vanligt, och efter nÄgra försök pÄ djurkliniken med foderbyte och smÀrtstillande sÄ hamnade vi hos en veterinÀr som kÀnde igenom honom ordentligt och tyckte sig kÀnna en knöl i magen. Troligtvis magcancer löd domen.
I och med att han ÀndÄ var sÄpass gammal, inte tÄlde det vanliga narkosmedlet och dÀrtill hade en vÀldigt dÄlig prognos tyckte varken jag och veterinÀren att det skulle göras fler undersökningar. Det fick rÀcka.
Det som var skönt mitt i allt var att veterinÀren sa till mig att det var en bra tid att ta bort honom. Han var fortfarande en glad katt men det var ocksÄ det bÀsta jag skulle fÄ av honom innan det var definitivt slut och jag tyckte inte att hans bÀsta var tillrÀckligt bra lÀngre
Det hÀr Àr frÄn hans sista tid, nÀr han inte ville Àta sin vanliga kattmat men kastade sig glatt över kycklingen frÄn min plocksallad
Visa bifogad fil 150837
Tack sÄ mycket han var en pÄ miljonen! En riktig liten diktator men sÄ himla go sÄ han lÀmnar ett stort tomrum efter sigà h sÄ sorgligt! Jag beklagar, han verkade verkligen vara en speciell personlighet.
Tack sÄ mycket han var en pÄ miljonen! En riktig liten diktator men sÄ himla go sÄ han lÀmnar ett stort tomrum efter sig
Han bet av öronenVar det inte han som Ät upp din staty av Bast? Ingen mer katt i hemmet Àn jag, tack!
Kyra Àr förnÀrmad. Matte ska inte jobba utan vara hemma och öppna balkongdörren sÄ hon kan gÄ ut. Behöva vÀnta tills matte kommer hem, vad Àr det för fasoner?