Kattskit i rabbatten

R8n

Trådstartare
Hur undviker man kattskit i rabbatterna?

Iaf precis utanför ens eget sovrumsfönster (sover nere i källaren).

Det luktar ju jättegott såfort man öppnar det lilla fönstret som även måste vara öppet för att det inte ska bli fuktigt på sommaren.

Vitpeppar har jag hört om. Men hur går det med växterna som bor i rabbatten då?

Andra tips?

Sv: Kattskit i rabbatten

I djuraffären har de något som heter get off. Medlet finns i kristallform. Jag hällde ut en del i rabatterna och faktiskt det hjälpte.Det luktar rätt starkt just när man hällt på det men efter någon dag känner man inte det längre. Jag har använt det inomhus också men det luktar för skarpt. Finns nog i spray form också.
Vet inte hur ofta man måste fylla på.

Sv: Kattskit i rabbatten

Har för mig kaffesump ska vara bra?
Tror mamma använde det i rabatterna när grannkatterna sprang där.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 842
Senast: Tofs
·
Övr. Katt Hej ! Visste inte om jag skulle posta här eller på föräldrar, men chansar här. Om ca 5 veckor beräknas vår lille bebis att komma och nu...
2
Svar
26
· Visningar
4 493
Senast: Gimlan
·
Relationer Jag måste prata med någon. Får ingen ordning alls på tankarna nu. Varning för långt och osammanhängande! Jag och min kille flyttade...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 562
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar