Kattpupiller

Apollo

Trådstartare
Upptäckte att min katts ena pupill är större än den andra: Är det något som är fel eller ska det vara så.
Han är 7 år och jag har inte sett det förut, vad jag har tänkt på iallafall.
Han är fin i ögat inte grumlig eller så, men en period har han haft lite mer "sömn"( sånt där torrt i ögonvrån) i ögat.
Nån som vet?? :confused:

Sv: Kattpupiller

hmm.. kansek inte svara på din fråga, men iallafall.
kollar man tydligt på mina ögon så kan man se att pupillerna har lite olika storlekar. Jag har undrat på vad det kan bero på, ch det måste ha något med att göra att jag är närsynt o har linser. Jag har oxå ett brytningsfel, så det kan ju vara därför oxå.
Din katt var ju lite till ålders, så han kanske börjar se dåligt, och därför olika storlekar.

fast jag vet inte :d

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 823
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
523
Senast: Krålus
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 101
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 123
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXI
  • Sytråden del 4
  • Ge ditt personnummer

Hund, Katt, Andra Djur