Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är detta för svartkonst du pratar om och kan jag ha kläder i detta tyg också?Okej, jag erkänner. Jag är trött på kattpäls i sängen men jag vill väldigt gärna ha katterna där.
Finns det sängkläder som är extra bra mot kattpäls, alltså där pälsen inte fastnar så den knappt går bort i tvätten?
Vad är detta för svartkonst du pratar om och kan jag ha kläder i detta tyg också?![]()
Siden? Det mesta halkar av det tänker jag ...Jag önskar mig det jag med!
Mitt ex påstår att han hittat lakan i ett material som inte suget åt sig päls men han minns inte vad det är eller Var han köpt det..
Okej, jag erkänner. Jag är trött på kattpäls i sängen men jag vill väldigt gärna ha katterna där.
Finns det sängkläder som är extra bra mot kattpäls, alltså där pälsen inte fastnar så den knappt går bort i tvätten?
Jag märker inte längre Nikitas hår, men nu är hon en korthårig oriental utan underull som är det som fälls mest. Noggrann och regelbunden borstning är nog det första, gärna med Furminator som får bort just den där underullen (avsluta med fiberduk för den där sista lösa pälsen). Sedan ska man kunna tvätta med tvättlappar för barn som håret fastnar i. Har inte själv prövat det men enligt andra fungerar det. Vad gäller material... tja siden kanske? Eller satäng. Jag använder det sistnämnda och tycker det fungerar bra, trots att de är vita och Nikita brun.
Det där med tvättlappar har jag med hört! Kanske skulle testa.
Satäng har vi testat, tyckte inte det var nån skillnad.
Ang borstningen kan jag verkligen bli bättre. Använder mest kardan, för det är den som är mest omtyckt. Får damma av furminatorn igen!
Satäng är inte ett material utan en vävteknikVad gäller material... tja siden kanske? Eller satäng. Jag använder det sistnämnda och tycker det fungerar bra, trots att de är vita och Nikita brun.
Och huruvida mycket blod man är villig att offra för sina lakanApropå tvätt, att tvätta katten är förvånansvärt effektivt. Jag vet en del som duschar och badar sina katter regelbundet. Särskilt i pälsfällningstider. Nu är det naturligtvis beroende på hur samarbetsvillig sagda katt är![]()
Tack för tipsen! Det får bli till att ge sig ut och shoppa sängkläder i helgen![]()
Alt kattschampo![]()