L

LinneaAntonsson

snälla hjälp mig. Kommer inte på något namn till min lilla kisse.
Har tyvärr ingen bild på honom i datorn, men han är svart vit svart huvud med en bläs som smalnar av uppåt huvudet tills det bara blir några strån och en vit rumpa och precis där svansen börjar blir han svart längsthela svansen. några små vita hårstrån mitt i det svarta har han också.

Svårt att säga något om personligheten eftersom att han fortfarande är så liten och bor hemma hos sin mamma. 3 veckor och har precis börjat leka lite smått.

Mitt problem är att jag itne kommer på något passande namn till honom. Hellst ska det innehålla ett S, men kommer ni med något sött förslag utan S så ska jag beakta även det självklart.
Har ni något söttit förslag på min sötis?

Sv: kattnamn

• simba
  • sigge
  • sixten
  • sotis
  • simon
  • sune
  • svante
  • simson
  • sudden
  • sture
  • snobben
  • smirre
  • snoddas
  • sylvester
  • sluggo
  • sven
  • skrutten
  • snurre
  • sickan
  • sÖren
  • svinto
  • sam
  • sesam
  • spike
  • sushi
  • snuffe
  • sammy
  • sascha
  • stig
  • samba
  • stisse
  • solo
  • salsa
  • sÖtnos
  • smirnoff
  • sonny
  • svarten
  • sid
  • sambo
  • snuttis
  • sokrates
  • smokey
  • samson

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Kan börja med att säga att vi har varit hos veterinär idag. I fredags så låg jag och vovven i soffan och tittade på tv (hunden...
Svar
9
· Visningar
2 937
Senast: rotterod
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 738
Hästvård När hovslagaren var här i förrgår upptäckte jag att hästens öron såg "skabbiga" ut. Jag kan plocka/skrapa bort päls och vid rötterna på...
Svar
3
· Visningar
1 244
Senast: Constance
·
C
Övr. Katt Våra två älsklingar är ju "huskatter" kort och gott - och helt underbara. Men jag funderar ändå litegrann... Vad som kan finnas i... Om...
2
Svar
22
· Visningar
7 689
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar