Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är inte så stor än men kanske inte skadar att köpa xl, ska kolla på denSureflap har vi använt. Finns till vettigt pris på zooplus. Finns både som originalstorlek och XL. Mina ragdolls har gått in genom luckan i originalstorlek, men jag vet ju inte hur stor din hona är .
Både PetPorte och SurFlap är med chip.Vi vill helst ha med chip, grannkatten är tydligen inte jättesnäll så vill att hon ska kunna komma in ensam om det krävs
Aha men man kan ställa in timer och så utöver?Både PetPorte och SurFlap är med chip.
Det kan man inte på sureflap, men det är väl en av de billigare modellerna. Vi har inte använt våra för in och ut ur huset utan haft dem i utfodringslådor. Med andra ord har det inte funnits behov av timers eller liknande .Aha men man kan ställa in timer och så utöver?
Det kan man inte på sureflap, men det är väl en av de billigare modellerna. Vi har inte använt våra för in och ut ur huset utan haft dem i utfodringslådor. Med andra ord har det inte funnits behov av timers eller liknande .
Aha men man kan ställa in timer och så utöver?
Det är säkert en annan modell än den vi hade i så fall . Låter ju bra med timer om man har utekatter dock.Jo, men SureFlap hade väl timer, eller i alla fall nån modell med timer.
PetPorte däremot använder skymningsrelä, vilket är lite så där på vintern när solen går ner redan vid 3-tiden. Jag använder inte den funktionen på min lucka, vetmode har jag använt flera gånger dock.
Det är säkert en annan modell än den vi hade i så fall . Låter ju bra med timer om man har utekatter dock.
Jag skaffade Surefeed istället när de kom . De fungerade bättre, även om båda funkade. Tog bara längre tid att lära dem utfodringslådorna. Vi hade en katt med foderallergi, så hon fick allergifoder och de andra fick "vanlig". För två månader sedan fick vår allergiker dock somna in, så just nu behöver vi inte använda några speciallösningar. Mina katter är fertila så de klarar av att äta samma mat som kattungar utan att bli tjocka. Så vår Surefeed förvaras i källaren just nu.Ja, behöver jag köpa ny kattlucka kommer jag nog skaffa en med timer.
Använder du fortfarande utfodringslådor till dina katter? Hur kommer det sig att du haft det? jag skaffade SureFlaps SureFeed Microchip cat feeder till mina två katter förra året, de är helt super verkligen! Behöver inte oroa mig för att de ska äta varandras mat eller att hunden äter upp den.