Kattlådor!

Shark

Trådstartare
Jag ville bara tipsa om kattlådor.
Förstår inte varför jag inte fått tummen ut tidigare att köpa backar!
Köpte billiga stora backar med hög kant och slängde ut kattlådorna.
Jag va trött på en hel hög utanför hålet, kiss på kanten osv. Har man lite större katter får de ju inte plats! Och ska man ha mkt sand i så gräver dom ut det genom hålet.
Nu är det 15 kg sand minst i varje låda och knappt ett korn utanför! Inget med kiss på kanten/ utanför. Så skönt! Det är ju för guds skull katter, de kan ta sig över en kant. Förstår inte varför kattlådor ska vara så låga i ingången!
 
Sv: Kattlådor!

Jag har skaffat lådor med vipplucka, men uppskattades inte av kattan. Då tog jag bort luckorna och då døg dom, men kanterna till ingågnarna var før låga. Tejpade med sivertejp på båda sidor och fick på så vis en høgre kant och då funkar det! Hon ær dålig på att krafsa øver då hon skiter, låda med tak hejdar den værsta stanken. Annars skulle jag ha backar, det har jag haft førr.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 373
Katthälsa Kan börja med att vet har kollat kissen men inte har några förslag (inriktad på produktionsdjur bör tilläggas) Andra gången min katt...
Svar
6
· Visningar
1 269
Senast: vinkelina
·
Katthälsa Är man en vidrig människa för att man seriöst överväger att ta bort sina katter som kissar tamefan överallt? Vi pratar inte...
2
Svar
30
· Visningar
13 816
Senast: brukshund
·
Katthälsa min 2åriga katt kissar utanför kattlådan gång på gång, och det är alltid precis utanför lådan eller så att hälften träffar och hälften...
Svar
16
· Visningar
3 666
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp