Kattkoppel

A

Angely

Förhoppningsvis får jag mig en egen katt om någon månad, vilken jag har tänkt att ta promenader med, i koppel, utomhus ibland.

Då vill jag givetvis hitta en så bra och säker sele för min katt som möjligt. Just nu hittar jag bara de klassiska "tunna" selarna uta på marknaden, med bara smala band. Jag skulle vilja ha en lite mer robust, vad ska man säga? Mer "täckande" sele om någon förstår vad jag menar.

Någon som kan tipsa? :)

Sv: Kattkoppel

Puppiaselarna är bra, svårare att ta sig ur och sitter bra på dom flesta raserna/katterna.
http://www.doggie.se/images/SOFTSKYBLUE1.jpg

Finns en likadan fast billigare som heter Limex tror jag. Tror dock Puppia är smidigare.
Så här glad såg min ena ut med Limex-selen :D Trots hennes min satt den rätt bra. Dock blev det för trångt med kindpåsarna, så jag använder ett vanligt sele som är längre över ryggen för stora katter.
20569893.jpg

20569894.jpg

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
813
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 196
Senast: Marvin
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 163
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 289

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat