Kattkiss i stövlar!

M

Minime

Kattskrället har kissat i mina lovely stövlar o nu får jag inte bort lukten!! :eek: Har torkat av dom gång på gång på utsidan, o försökt vädra ur dom mha tidningspapper o ordentlig vind, har tom sprayat i bodyspray som jag trodde skulle kunna dölja kisslukten, men icke. Kisset segrade... Hur göra!?!? Finns det nån särskild spray på djuraffären som kan dölja sånt?? Vet inte om jag törs typ spola ur dom, är ju läder o bara ett tunt mjukt foder, törs man? :crazy:

Sv: Kattkiss i stövlar!

Vet hur det är...ena gången kissade en av katterna på mina stövlar, det var längesen men det luktar fortfarande. Fast nu använder jag dom inte. Andra gången var det någon katt som kissade i min älskade Björn Borg väska....då var inte jag glad. Fick slänga den!!!:cry:

Jag vet ju att man kan ta på potatismjöl, typ på mattor o så. Men det kanske inte funkar på stövlar.

//Sofie

Sv: Kattkiss i stövlar!

såg på mythbusters förut ( fast de försökte ta bort skunklukt), det fanns tydligen nåt medel för att ta bort den lukten, och jag menar, skunk luktar väl värre än kattpiss ;) Borde funka. Men det finns nog kanske inte och köpa i sverige ( för vad jag vet har vi inga skunkar :p )

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Passar inte med min hund :(
  • Freestyle och htm

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka