S

shazny

hejsan på er.
eftersom det finns så många hemlösa katter och för få hem som kan ta hand om alla, så har jag länge funderat över att starta ett katthem. kanske det blir av till sommaren nästa år, när vi fått vårt hus byggt klart och flyttat osv. finns det någon här som är intresserad av att hjälpa till? på något sätt, alla sätt är bra!

Tyvärr för långt att åka.
Hoppas du tänker på hur dyrt det är, inga bidrag eller nått kan du få utan du får ta allt ur egen ficka.

Lycka till iaf !!

Jag skulle gärna hjälpa till men jag vet inte var Hörby ligger och så har jag ingen bil heller, men man kan ju försöka hjälpa på distans på något sätt? :confused:

Lycka till!!

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
311
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
572
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
946
Senast: jemeni
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: EmelieW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka