Katthem nära Norrköping?

I

idabus

Hej!
Vilka katthem, som tar hand om hittekatter och omplaceringskatter, finns det i närheten av Norrköping med omnejd. Tips och länkar mottages tacksamt.:bow:

Sv: Katthem nära Norrköping?

Jag vet att det finns ett katthem, fiahemmet heter det. Ligger på gamla f 13 området.

Fia hemmet? Tror det heter så?...

Det stämmer att det heter Fia-hemmet. och det ligger på gamla F13-området. Finns det fler i närheten?? Lkpg, K-holm mfl?

Tänkte skaffa en liten kisseunge och vill dra mitt strå till stacken genom att kunna hjälpa en liten stackare.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
431
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
850
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
4
· Visningar
599
Senast: MJLee
·
Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 330
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17