F
fin
Jag har hört från en som bor här i närheten att de har lagt ut kattgift på sin gräsmatta eftersom den används som kattoalett. Jag är oerhört uppröd över detta. Jag ringde upp karln i fråga och påtalade att gift mot katter är djurplågeri och att det sannolikt finns bättre metoder för att bli av med en katt.
Har ni hört talas om kattgift? Finns det specifikt gift för katt som katter äter och dör? Karln visste inte vad giftet hette eller hur det fungerar på katten.
Jag har två katter som skiter inne dagligen och kissar dessutom inne. De är inomhus nattetid samt när vi inte är hemma. De går inte särskilt långt och de kommer när jag ropar på dem. Nu vågar jag i a f inte släppa ut dem.
Jag är nu på väg att ringa djurskyddet för att se vad de har att säga om saken.
Kände att jag ville vädra ilskan lite.
Har ni hört talas om kattgift? Finns det specifikt gift för katt som katter äter och dör? Karln visste inte vad giftet hette eller hur det fungerar på katten.
Jag har två katter som skiter inne dagligen och kissar dessutom inne. De är inomhus nattetid samt när vi inte är hemma. De går inte särskilt långt och de kommer när jag ropar på dem. Nu vågar jag i a f inte släppa ut dem.
Jag är nu på väg att ringa djurskyddet för att se vad de har att säga om saken.
Kände att jag ville vädra ilskan lite.