Kattfråga.

Lyrisk

Trådstartare
Nu måste jag stilla min undran, är vår lilla Mollgan koko eller bara Katt? ;)

Man kan ligga o gosa med honom hur länge som helst, han sover om vartannat men ligger överlag o bara spinner o myser.
Sen kan han resa sig upp, gnugga huvudet mot mitt (eller husses då) jaaaama (han pratar väldigt mycket :love: ) o helt
plötsligt bara pierca antingen läppen, näsan eller kinden! Man blir ju chockad o far upp med ett aaaaj!! o då sitter han
bara där sömndrucket o undrar vad som tagit åt en.

Är det nånting som katter gör mot varandra, biter varandra i ansiktet efter en dos gos? :confused:
Har ni några teorier?
Eller är han helt enkelt bara lite koko :eek:

Sv: Kattfråga.

Mina kissar gör så mot varandra, är systrar, ligger och busar och tvättar varandra och så rätt var det är så kommer det ett hugg men de har aldrig gjort så mot mig eller min kille

Jasåå minsann..
Ja, han har ju ingen kattkompis, men kommer från en kull med ett gäng syskon så
då är det väl "så man gör" enligt honom, mot kompisen man gosar med.
Intressant det där. Dock inte alltför trevligt med bitmärken på näsan. :smirk:

Haha, nää inte riktigt men du får väl uppfostra honom med ett skarpt nej, och ett tag i nackskinnet om han inte slutar, kan ju bli lätt otrevligt annars :crazy:

Det är vanligt att katter biter när dom trivs med situationen :) ,
det är deras sätt att säga att dom tycker om dig. :banana:
Min lilla "Dizze" däremot är en slickepotta,
slickar på fingrar och i ansiktet när hon trivs
, hon tror väl att hon är en hund :rofl: :rofl:

LillaMilla skrev:
Nu måste jag stilla min undran, är vår lilla Mollgan koko eller bara Katt? ;)

Man kan ligga o gosa med honom hur länge som helst, han sover om vartannat men ligger överlag o bara spinner o myser.
Sen kan han resa sig upp, gnugga huvudet mot mitt (eller husses då) jaaaama (han pratar väldigt mycket :love: ) o helt
plötsligt bara pierca antingen läppen, näsan eller kinden! Man blir ju chockad o far upp med ett aaaaj!! o då sitter han
bara där sömndrucket o undrar vad som tagit åt en.

Är det nånting som katter gör mot varandra, biter varandra i ansiktet efter en dos gos? :confused:
Har ni några teorier?
Eller är han helt enkelt bara lite koko :eek:

Jag har ingen katt som gör så... Men en lillasyster på 1,5 som bits ganska duktigt :smirk:

Liknande trådar

Övr. Katt Ha, lång rubrik. Såhär ligger det till: Häromveckan tog jag hem ena stallkatten då han inte alls trivdes och hade magrat rejält...
Svar
5
· Visningar
1 555
Senast: Vagis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama