Katterna har fått en ny lekplats (eller lekPALATS kanske...?)

Nussikan

Trådstartare
Jag har köpt ett nytt träd till mina pälsklingar! Har inte fått hem det än men jag tror och hoppas att det kommer bli uppskattat :laugh: Jag vann det på budgivning och det var ett riktigt fynd!

25810056.jpg

Fast jag har beställt det i vitt så inte håren ska synas så mycket. Lägger ut nya bilder sen när det väl är på plats :)

Sv: Katterna har fått en ny lekplats (eller lekPALATS kanske...?)

Åh, jag har också varit jättesugen på det där men har fått inse att det faktiskt inte får plats hos oss. Jag får nöja mig med lite smidigare lek-lösningar :(
Jag tror nog att katterna blir nöjda. :D

Ja jag har också vart sugen länge men inte haft plats, men nu ska vi äntligen flytta till hus så nu får det plats! :) Jag tyckte detta va bra för att det går att hoppa lätt mellan dom olika plattformarna, mina katter är nämligen inte så mycket för att klättra (har ett annat träd nu som dom knappt anväder eftersom man måste klättra för att ta sig upp...). Min hane är även väldigt markbunden (han hoppar varken högt eller långt) så det är bra att det är korta avstånd mellan hyllorna, hoppas att det ska passa även honom :)

Åhh vilken härlig ställning.Vad fick du ge för den?Den är nog lite stor men bara nyfiken.

Budet stannade på 85,10 euro inkl. frakt, så jag hade tur! :)

Från jago antar jag ? ;) Har själv ett träd från honom fast ett lite mindre :)

//medlem på kattforum.se

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 379
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 487
Senast: Saeta
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 444
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar