Katterna bråkade...

fettso

Trådstartare
Hm igår natt när vi skulle gå och lägga oss,bråkade katterna så att tussarna flög.
Marly(1 år,Perser,ej kastrerad)som bott hos oss sedan han var 14veckor,och Sessan(4 mån,Perser)som bott här en månad.
Dom har ej mig veterligt bråkat såhär tidigare.

Jag bad min man att bära ut Marly(är ju rädd om lillan)så han fick sova i uterummet i natt.
Han fräste åt min make när han bar iväg honom.:crazy:
I protest hade han också bajsat på soffan:eek:

Idag var allt lugnt igen.

Sv: Katterna bråkade...

Den lilla har väl tagit sig ton och han har svarat med att sätta henne på plats. Det är inget konstigt med det.

Däremot bör du inte ha dem tillsammans särskilt länge till om han inte är kastrerad. Mina katters mamma blev med ungar när hon var sex månader utan att nån hade märkt att hon löpt. Du kommer rätt snart att riskera få kattungar.

Liknande trådar

Katthälsa Min katt verkar vara otursförföljd. Ingen verkar veta exakt vad som hänt, men jag skall försöka beskriva så gott jag kan. I går vid två...
Svar
14
· Visningar
5 313
Senast: Hoarfrost
·
Övr. Katt Det vill sig inte riktigt med att introducera katt nummer tre. Y är en 12-årig kastrerad hane. Levt med sällskap hela livet minus två...
Svar
15
· Visningar
1 909
Senast: Pilot
·
Katthälsa Hej! Jag har en hankatt som är ca 5 år. Han är en väldigt mysig katt som kan ligga jämte mig och sova hela natten i min famn. Han är...
2
Svar
28
· Visningar
2 747
Övr. Katt Tjo :) Vi tog över en katt som nu har bott hos oss i snart en tre veckor. Farfars katt, men då farfar blev sjuk så var katten lamnad...
Svar
1
· Visningar
1 262
Senast: Popcorn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama