katten är borta!!!

L

lkn02001

inatt när jag skulle åka ut till kolikhästen lyckades tydligen katten ta sig ut. märkte inte det förräns i morse vid halv åtta. har letat hela dagen nu men han syns inte till. han är van att vara ute på landet men inte här i stan där han har stor väg på ena sidan och järnväg på andra sidan.
han har varit dålig sedan han kom hem från kattpanget (var där tre dagar), slutade äta så jag har handmatat honom sista två veckorna, han har magrat ganska mycket troligen beror det på att han blev stressad på panget.
jag har tänkt att vi kan inte åka ut med honom till landet för jag är rädd att han skulle springa iväg och gömma sig nånstans för att han inte mår bra... nu har han ju stuckt..
jag är så bedrövad! vet inte vad jag ska ta mig till, tror ni han har krypit undan nånstans för att han är sjuk?
det snöade ju massor inatt, tänk om han krypit in nånstans och ingången bllivit igenplogat! :( :o
jag är så orolig i mitt hjärta att det är sista gången jag sett honom...

Liknande trådar

Hundhälsa Min hund är en hanhund som fyllde åtta år den 15 mars. Han har fått vara frisk i sitt liv förutom en sårskada på ena tassen. Jag minns...
2
Svar
25
· Visningar
3 183
Senast: dpmatte
·
Katthälsa Har en gammal katt som ändrat beteende de sista två dagarna. I förrgår åt hon och var på lådan som vanligt men igår noterade mamma (hon...
Svar
10
· Visningar
6 786
S
Katthälsa Nu finns inte min lilla vackra oriental bebis längre, han hann gå bort på min kudde, medans jag gick för att hämta hans mat, som jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 233
Senast: bengeten
·
Katthälsa Ja, nu har problem uppstått! Jag bor på internat, som jag ska göra nu i 2,5 år till. Internatet ligger 70 mil hemifrån = katten stannar...
Svar
1
· Visningar
1 059
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25