Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 123221
Celsian klappar...blommorna?
Risk för att det blir knögligt ikväll då lillbus vägrar komma ut Visa bifogad fil 123233
Honom säger man inte nej till, det synsSkulle precis resa mig för att gå och fixa mig inför läggdags. Men då kom Sune och skulle prompt ligga i knät. Jahapp vad gör man inte Visa bifogad fil 123240
Hihi, han är så härligt bestämd när han vill ligga i knät. Men är så otroligt mysigt, är som att han healar mig. Jag kan vara extremt uppe i varv med ångest och så kommer han och hela kroppen typ somnar.Honom säger man inte nej till, det syns
Städburma nummer två. De lyckas alltid se så bistra ut.
@MJLee Jag har ingen aning om hur de brukar se ut, de två jag städar hos kommer från samma uppfödare så de har rätt lika "look" även om jag inte har en susning om huruvida de är släkt eller inte. Andra burmor här kanske ser annorlunda ut.
Kimchis uppfödare hade också en burma, en röd kastrat, men jag hade bara ögon för en katt när jag var där så jag tittade inte så noga.
Visa bifogad fil 123390
Båda de här damerna är väldigt sociala, men annars hemskt olika. Det är lite roligt, för familjen som har den yngre katten (Willow, burma nummer ett) skaffade henne från samma uppfödare bara för att de blivit så störtförälskade i burma nummer två (Leia, den äldre) på grund av att hon är så Otroligt snäll, tolerant och tålmodig.Det är den klassiska burma looken. Sned övre ögonlinje och rund nedtill. Så de 'tittar under lugg.' Sedan har burmor en förmåga att se sura och ibland argsinta ut (se min profilbild). Vilket är en sån motsats till hur de är. Mjuka, sociala, gosiga, mysiga, glada, lite klängiga, pratsamma. Även om, tja, ibland stämmer humöret liiite överens med looken . De är ganska dominanta (särskilt honorna) och regerar över hushållet med en järntass insvept i siden.