@tigerflicka: Hur har du löst det med kattlådan i husbilen? Vi kommer ju ev att dra iväg en sväng i sommar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha mina älskar också Latz.När man har kräsen katt, köper man enbart portionsburkar och portionspåsar våtfoder, förutom mushen som går att portionera ändå i bullar och torrfoder Orijjen...
Nu har jag nog gjort något dumt... tack vare jag tror det var @Alexandra_W eller nån som köpte Latz soup och att det var som knark... eh... ja... hm...
Latz soup med lamm... Lamm är något fröken brukar rata i andra portionsförpackningar.
Det föll damen på läppen... Hon är en minieuropé som är under normalstorlek - vägdes vid kloklipp härom veckan 2.7 kg. "normalvikt" på europé ligger mellan 3.5 och 5 kg. butikstjejerna blängde misstänksamt på mig. Men butiksägaren som är min facebookvän och gammal bukefalist, lugnade dem med att Minnie är som hon ska, äter, men busar bort precis varje uns av övervikt... Och butiksägaren har varit hemma hos oss och monterat klätterträd och sett Minnie in action, inte bara på ögonblicksfoton och ögonblicksfilmklipp.
Hon är som ni ser här... blank i päls, förutom det är hon välmusklad, blank i ögon pigg, glad, social och mer vild än tam.
Visa bifogad fil 118220
När man har kräsen katt, köper man enbart portionsburkar och portionspåsar våtfoder, förutom mushen som går att portionera ändå i bullar och torrfoder Orijjen...
Nu har jag nog gjort något dumt... tack vare jag tror det var @Alexandra_W eller nån som köpte Latz soup och att det var som knark... eh... ja... hm...
Latz soup med lamm... Lamm är något fröken brukar rata i andra portionsförpackningar.
Det föll damen på läppen... Hon är en minieuropé som är under normalstorlek - vägdes vid kloklipp härom veckan 2.7 kg. "normalvikt" på europé ligger mellan 3.5 och 5 kg. butikstjejerna blängde misstänksamt på mig. Men butiksägaren som är min facebookvän och gammal bukefalist, lugnade dem med att Minnie är som hon ska, äter, men busar bort precis varje uns av övervikt... Och butiksägaren har varit hemma hos oss och monterat klätterträd och sett Minnie in action, inte bara på ögonblicksfoton och ögonblicksfilmklipp.
Hon är som ni ser här... blank i päls, förutom det är hon välmusklad, blank i ögon pigg, glad, social och mer vild än tam.
Visa bifogad fil 118220
Under färd står den i badrummet, när vi stannat vänder vi stolarna så står den på golvet vid passagerarplatsen. Och matskålen under bordet.@tigerflicka: Hur har du löst det med kattlådan i husbilen? Vi kommer ju ev att dra iväg en sväng i sommar.
Minnie tröttnade på dreamies men älskar tuggpinnar med olika smak. Jag har alltid en förpackning i fickan så jag kan avleda henne när jag kommer hem med permobilen och ska ta mig in i lägenheten.Haha mina älskar också Latz.
Latz och dreamies får de att ställa sig och skrika högt när det är slut...
Jag är också nyfiken! Är katten i någon bur under färd?Under färd står den i badrummet, när vi stannat vänder vi stolarna så står den på golvet vid passagerarplatsen. Och matskålen under bordet.
I kattmatsskåpet finns portionspåsar mjau i sås, gourmet småburkar av olia variant, latz fina bitar i sås och nu latz soup. Det gäller att ta till det man kan. Men brunden är mush o orijjen... även om hon ratat mush ett tag nu. Det börjar bli dyrt att kasta orörd mat flera dagar i sträck, så nu får mush avvakta ett tag.Ja det var jag.. Sorry, not sorry Härligt att höra att det föll henne i smaken
hon sitter i sin bur. Beroende på humöret sitter hon ibland fram och ibland bak. När vi åker iväg brukar hon vara gnällig om hon får sitta bak, men när vi åker hem brukar hon vara så trött så hon ändå bara sover.Jag är också nyfiken! Är katten i någon bur under färd?
Min katt skulle dööö om hon behövde sitta i sin bur mer än nödvändigt, så jag är mest imponerad
I kattmatsskåpet finns portionspåsar mjau i sås, gourmet småburkar av olia variant, latz fina bitar i sås och nu latz soup. Det gäller att ta till det man kan. Men brunden är mush o orijjen... även om hon ratat mush ett tag nu. Det börjar bli dyrt att kasta orörd mat flera dagar i sträck, så nu får mush avvakta ett tag.
Jo det var ju bättre på den tiden när man som seriös uppfödare inte fick kattungarna sålda utan hade 4-5 katter ett tag. Då var det aldrig klagomål på menyn, även om det serverades pölsa o rödbetor sju dagar i veckan...Jag har ju tack och lov två "äter nästan allt" katter som kan äta upp det som fröken kräsen ratar
Så vacker!On the catwalk...
Visa bifogad fil 118253