Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lovar att min katt inte svälter. Han har fri tillgång på sitt torrfoder + att han knaprar nog i sig mer sv Tildas torrfoder än vad hon gör + blötmat morgon och kväll men han ser helt desperat ut (och betedde sig som det) r kvällens mat skulle serveras Visa bifogad fil 115319
Haha ja, han skriker, försöker klättra och ramlar ner i sitt desperata försök att komma åt mush bullarnaLilla munnen
Haha... Vår ena hon kan börja jama efter 2 timmar efter en omgång blötmat...Jag lovar att min katt inte svälter. Han har fri tillgång på sitt torrfoder + att han knaprar nog i sig mer sv Tildas torrfoder än vad hon gör + blötmat morgon och kväll men han ser helt desperat ut (och betedde sig som det) r kvällens mat skulle serveras Visa bifogad fil 115319
AvundsjukVi har vår!
Visa bifogad fil 115347
Den kommer snart!Avundsjuk
Men @Krålus, den kommer snart till er också!Vi har vår!
Visa bifogad fil 115347
Tydligen inte....Men @Krålus, den kommer snart till er också!
Haha... Vår ena hon kan börja jama efter 2 timmar efter en omgång blötmat...
Kantarell gallskriker efter mat varje gång någon av hos har varit ute. Även om vi bara slängt skräp och han åt fem minuter innan vi gick ut
Igår var det soligt och fint på balkongen och både Paisley och Kantarellen var ute.
Idag gapade Paisley om att gå ut så vi öppnade.
De blev inte jättenöjda
Visa bifogad fil 115433