Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fantastiskt vacker katt! Är det en Birma?Matte nu vågar jag sitta på kattens bord...
Första gången tittade hon på mig och såg stolt ut.
Min katt är lite rolig, Hon snor aldrig mat, rör inte ens dreamispåsarna. Men makrill snor hon så fort hon kan. men bara tillagad,Kokade torsk för Paxi att titta äcklat på. Sigrid anmäler sig som frivillig när nu matte vill att en katt ska äta fisk.
Visa bifogad fil 114970
Hon tycker verkligen om mat!
Varken hunden eller katten rör dreamies här, och då äter min katt typ ALLT (finns dokumenterat).Min katt är lite rolig, Hon snor aldrig mat, rör inte ens dreamispåsarna. Men makrill snor hon så fort hon kan. men bara tillagad,
Jag tror att du måste reklamera katten, det är uppenbarligen fel på honomVarken hunden eller katten rör dreamies här, och då äter min katt typ ALLT (finns dokumenterat).
@Sel Våra kissar hälsar att det är inget fel på att rata dremies det är helt normalt... partymix är mycket bättre...Jag tror att du måste reklamera katten, det är uppenbarligen fel på honom
För att inte bli för ot lägger jag med en bild, dock utan dreamies. Herrn har byggt ett eget fort:
Visa bifogad fil 115166
Så fantastiskt vacker katt! Är det en Birma?