Kattbilder #6

2CC2FA1B-EEDD-4BAB-8733-DE9E8C2087BA.webp

Agda låg i mitt knä och sov skönt men då kom Stina och la sig och det var inte helt okej för Agda. Hon ser verkligen ut att tycka ”matte, ta bort den där katten nu”

Kolla inte nu, @MJLee :nailbiting:

Alltså jag FATTAR INTE hur Juno på en halv sekund lyckas klättra upp JÄTTEHÖGT i ett träd. Helt plötsligt var hon bara på väg upp, och innan jag hann stoppa henne var hon utom räckhåll. Hon var väldigt nöjd ganska länge, men när hon insåg att hon inte vågade gå ner blev hon väldigt ynklig och jamade upprört. Till slut lyckades hon backa ner så pass långt så att jag kunde ta tag i henne och ta ner henne. :bow: Hon är helt oskadd, fysiskt och mentalt, efter upplevelsen.

Liksom, jag försöker verkligen vara uppmärksam på alla faror utomhus, men shit vad fort det går ibland.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
549
Övr. Katt Lillmatte fyller år idag. Stormatte tog fram kartonger som skulle slås in. Smulan tog jobbet som vakt. Hon stjälper även till att tejpa...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
13 186
Senast: Mirre
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
433
Senast: Lejd
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10