Han däremot ser förvånad ut.
"Matte, vad gör du där, när det finns krukväxter att sitta på?"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han däremot ser förvånad ut.
Jag skulle sälja en sån bok på Tradera en gång. Så jag skrev "Passar djurägaren, den är redan ingnagd" (sålde direkt)Men på riktigt? Nog för jag att jag gillar pocketböcker men katten kan väl hitta ett eget intresse?
Visa bifogad fil 58394
Jag skulle sälja en sån bok på Tradera en gång. Så jag skrev "Passar djurägaren, den är redan ingnagd" (sålde direkt)
Han vill ju ha uppmärksamhet! Här har alla ojjat sig över det andra lilla pälstrollet och hon har fått all uppmärksamhet, vad annat kan han göra än sätta sig i en blomma för att bli sedd? Det är ju kört nu att upprepa tricket med vinden och han vill ju inte vara en copykatt.Han däremot ser förvånad ut.
"Matte, vad gör du där, när det finns krukväxter att sitta på?"
Han vill ju ha uppmärksamhet! Här har alla ojjat sig över det andra lilla pälstrollet och hon har fått all uppmärksamhet, vad annat kan han göra än sätta sig i en blomma för att bli sedd? Det är ju kört nu att upprepa tricket med vinden och han vill ju inte vara en copykatt.
Av bilderna så får man intrycket att hon mest sover. Men jag antar att det är då du kan fota utan att det blir en suddig virvelvind