Katt som kissar överallt?

J

jarla84

Jag har en katt på 4år som har alltid kissat i sin toalett men även på andra saker, soffor, sängar, mattor, kläder. det finns 2 andra katter till, en som är lika gammal (syster) och en gammal katt på 9år i sommar.

Jag är så trött på att hon ska jämt gå och drälla precis överallt i vissa perioder, fast hon är kastrerad. Hon är innekatt.

Jag behöver all hjälp, för jag vill absoulut inte ta bort henne för hon är så kelig och mysig mot mig. Som en liten bebis

Snälla hjälp vad ska jag göra med henne.

Sv: Katt som kissar överallt?

det finns något som heter feliway som man kan köpa hos vetrinärer,det är en dosa som man sätter i elutagen när den blir varm börjar den sprida ut någon slags katt feromoner(tror jag det heter)den finns även som spray,som man sprutar på ställena som katten har kissat på.när jag annvände detta till min katt som är en inne katt slutade hon helt med att kissa på "fel ställen" på mindre än en vecka,det är ganska så dyrt men väll värt det,man sliper ta bort sin vän.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Övr. Katt Min högt älskade moster gick bort i lördags och nu har jag hennes fina katt boende hos mig. Bondkatt, runt två år (har exakt...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 871
Senast: Stereo
·
Katthälsa Kan börja med att vet har kollat kissen men inte har några förslag (inriktad på produktionsdjur bör tilläggas) Andra gången min katt...
Svar
6
· Visningar
1 269
Senast: vinkelina
·
Katthälsa Nu har jag tröttnat på att få mina händer sönderklösta av min katt. Hon är nu tio månader gammal och ingen annan än jag och min pojkvän...
2
Svar
21
· Visningar
5 848
Senast: Ponnyfoton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar