L
Loppan05
Vi har en liten kattpojke på 16 veckor. Han är underbart kelig och mysig och allt har fungerat bra, utom en sak: Han kissar nämligen i sängen I början gick allt jättebra, han gick på lådan och sov hos oss i sängen på nätterna. men så en dag när jag kom hem från jobbet hittade jag en stor kissfläck mitt i sängen. Jag gick genast ner och tvättade allt, men sen har det fortsatt, varje gång han är själv i sovrummet kissar han i sängen, men aldrig på nätterna när vi är där.
Sovrummet är på övervåningen och lådan är nere på bottenvåningen. Jag funderade ett tag på om han kanske inte hinner ner när han blir kissnödig, men häromdagen sprang han uppför trappan och in i sovrummet och kissade, när jag satt i ett annat rum vid datorn.
Snälla, någon som har bra tips på vad vi ska göra?? Han är ju så himla underbar, men det är fruktansvärt jobbigt att tvätta sängkläderna och dubbelsängsmadrassen hela tiden...
Sovrummet är på övervåningen och lådan är nere på bottenvåningen. Jag funderade ett tag på om han kanske inte hinner ner när han blir kissnödig, men häromdagen sprang han uppför trappan och in i sovrummet och kissade, när jag satt i ett annat rum vid datorn.
Snälla, någon som har bra tips på vad vi ska göra?? Han är ju så himla underbar, men det är fruktansvärt jobbigt att tvätta sängkläderna och dubbelsängsmadrassen hela tiden...