Katt rädd häst!!!!

V

Voice_Whisper

En av mina islandshästar som jag har haft sedan han var föl han är 3 år nu, är så fruktansväert rädd för katter och det har han varit ända sedan han föddes, vad jag vet så har han inte blivit riven eller fräst åt av någon av katter har inte sett några rivsår eller bitsår heller på honom. Förstår inte varför han är så rädd :confused: katterna går inte äns i närheten av hästarna. Någon mer här som har liknande problem?

Sv: Katt rädd häst!!!!

Hm, Konstigt problem. Brukar ha de andra problemet.. Att katterna sitter ovanpå hästarna o man är rädd att dom antingen ska ramla ner eller att de ska bli klr i ryggen på hästen.. Vet inte vad som kan ha hänt.. Våra katter och hästar kommer jätte bra överrens, både islänningarna och travarna... Hopphästen tycker ju inte om något alls, så givetvis inte katterna heller ;)
Vet inte heller vad du ska göra åt de.. Men lycka till!

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Svartkatt
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 721
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 329
Senast: Trassel12
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar