Katt och husbil

sthu

Trådstartare
Vi funderar på att köpa en husbil inom ett par år. För att få ut så mycket som möjligt av den vill jag att katterna ska följa med på resorna.
Men hur funkar det i praktiken? Ska de hållas i bur medan man kör eller kan de vara lösa i bodelen?
Någon som har erfarenhet av kombinationen katt och husbil/husvagn?

Alltid bur. Om ni krockar har ni katter som springer bort annars, i bur är dom där dom är. De kan heller inte slå ihjäl sig mot väggar/tak samt att i husbil så är det ju öppet fram till er och då är risken stor för katter under pedalerna. Så mitt råd är alltid bur.

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
931
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
307
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
697
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
460
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10