Katt och häst?

R

Raeman

Nån mer som har en katt som bara ääälskar skitiga hästgrejer??? :D Min katt vill alltid ligga i IKEApåsen med smutsiga hästsaker, just nu har jag en påse hästtäcken i hallen... Gissa vem som ligger där???

De andra 2 är inte alls lika intresserade.

M.

Min 18 åriga katta sover på min 18 åriga hästs rygg, dom har växt upp tillsammans :D
Innekatt har jag inte för att en dotter är allergisk mot katter :(

Mina katter har bara hälsat på hästen när de suttit i buren... De är innekatter eftersom vi bor i stan.

Katter som ligger på hästens rygg är ju den ultimata stallsynen. :)

M.

Svar ja, särskilt stallskor som man har mockat i..inte så charmigt när (speciellt) den ena perserfröken luktar dynghög/hästkiss..men hon tycker visst det är helt ok :D

jag hade en röd sopsäck i hallen med hästsaker i.. luktade inte speciellt mycket häst (det mesta va rent, det va nått träns som inte var helt rent)
och kissen SKULLE ligga i säcken på mina schabrak.
men jag ville inte att han skulle ligga inne i påsen (lite farligt..)
så jag stängde igen påsen så han inte kunde krypa in i den.. ja då gräver/biter han upp ett hål..

så jag öppnade upp säcken så den blev så luftig som möjligt och så fick han ligga där och va sååååååååå nöjd..

Om jag har smutsiga stallindor i påsen så brukar hon bråttas med dem :D

M.

hehe, min katt har inte brytt sig så mkt! bara kul att ligga där när ja håller på att fixa till nåt svettäcke... annars så brukar han vilja kela me mina ridvantar... bara riktigt gnider sig mot dem... tror ja har bild på de nånstans.. *springer o kollar*
jup, hittade den här ligger han o kelar me mina "ridvantar".

Den ena missen vill väldigt gärna ligga och snurra på svettiga schabrak. Hon ser alldeles nöjd ut. Skulle min stalljacka ramla ner från kroken är hon överlycklig, då tillbringar hon hela natten på den. Men där är det ju förstås svettig o smutsig matte som det måste lukta :confused:.

Ja, min! Ridbyxor, ridhandskar, svettiga tröjor, skitiga underkläder. Det är så det sprutar endorfin ur öronen på honom!

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
697
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 715
Senast: MJLee
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
612
Senast: MJLee
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 558
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka