Katt bildtråd.

ii-ssa

Trådstartare
eftersom inte det verkar finnas någon här så skapar jag en.

Här är mina två katter.

Fridolf:
8937503.jpg

8937471.jpg

Semlan:
8937456.jpg

8937447.jpg

behöver man säga att dem inte direkt tycker om att vara ute?

Sv: Katt bildtråd.

våran katt som vi har haft i lite mer än 1 år! Hon kallades länge för Kissen men nu säger vi även Missan åt henne.. :p

5540374.jpg

7177746.jpg

Min Mysak (siameskorsning):
mhippa2009.jpg

http://i3.photobucket.com/albums/y97/marijaa/6maj053.jpg

Han är vinkännare:
http://i3.photobucket.com/albums/y97/marijaa/DSC00367.jpg

Och cirkusartist:
http://i3.photobucket.com/albums/y97/marijaa/26juni009kopia.jpg

Nye kisen Matisse (orientaliskt korthår), som jag inte haft i mer än två veckor:
DSC00678.jpg

Politiskt intresserad:
http://i3.photobucket.com/albums/y97/marijaa/DSC00682.jpg

3april07019.jpg

Kaxig:
http://i3.photobucket.com/albums/y97/marijaa/3april07027.jpg

Kompisar:
3april07022.jpg

guuud jag älskar verkligen dina katter!!!
ÄR så kär i siameser och orientaler! Ska skaffa mig en sådan när hundarna lärt sig att man ska inte jaga katter hur som helst :mad:
Eller så får jag vänta tills hundarna går bort och skaffa både katt o valp på samma gång ^^

Kaxig-bilden var ju för skön! :D
Alla har söta och snygga missar. :love:

Här kommer den katten vi har hand om just nu (vi är akuthem åt Katthemmet). Vi har döpt honom till Silke (pälsen har inte växt ut ännu på framtassarna sedan han fick dropp - han var kraftigt undernärd när han kom in):

stiligsilke.jpg

Kaxig-bilden var ju för skön! :D
Alla har söta och snygga missar. :love:

Här kommer den katten vi har hand om just nu (vi är akuthem åt Katthemmet). Vi har döpt honom till Silke (pälsen har inte växt ut ännu på framtassarna sedan han fick dropp - han var kraftigt undernärd när han kom in):

stiligsilke.jpg

Vilken supercharmig kisse :love:

Här är mina två:

Domino, 9 år, som precis blivit utekatt igen :love:

PICT4738.jpg

PICT4735.jpg

Och Nova, 3 år som inte vågat sig ut riktigt än :D

Photo0402.jpg

2007-01-31018.jpg

Har blivit med en till katt, Mysan, 4 år men hon har inte fastnat på bild ännu. Inser att jag måste ta lite nya, har bara gamla på Nova med :o

Bansan och Domino:

Vi har gott hopp om att han kommer bokas ganska snart när han kommer ut på katthemmets hemsida. :)
Han är verkligen en härlig katt, använder aldrig någonsin klorna när man busar med händerna med honom.
Gosig och en liten spinnmaskin (han är definitivt under året) men lite skvättig och osäker på nya människor.

Bansan och Domino:

Vi har gott hopp om att han kommer bokas ganska snart när han kommer ut på katthemmets hemsida. :)
Han är verkligen en härlig katt, använder aldrig någonsin klorna när man busar med händerna med honom.
Gosig och en liten spinnmaskin (han är definitivt under året) men lite skvättig och osäker på nya människor.

Jag älskar hans vita teckning i ansiktet... verkligt ovanlig :love:
Men jag får ändå inte lov att köpa katt från katthem eftersom en betalningsanmärkning & icke fast jobb tydligen likställs med att missköta katter :crazy:

Vad trist, det visste jag inte om. Såklart att dem vill att alla katter ska få de bästa förutsättningarna, men bara en betalningsanmärkning är ju en droppe i havet - bevisar ju knappast att man inte kan ta hand om en katt.

Vad trist, det visste jag inte om. Såklart att dem vill att alla katter ska få de bästa förutsättningarna, men bara en betalningsanmärkning är ju en droppe i havet - bevisar ju knappast att man inte kan ta hand om en katt.

Var på ett katthem & bestämde mig för att ta hand om en helt fantastisk katt för nåt år sedan. Men med anmärkningen, min timanställning & att jag bodde mer än 6 mil bort (bodde 8 mil bort) så fick jag inte det :crazy: ... Kändes ganska hårt.

Men iofs... de kan ju inte veta att jag hellre skulle dö själv än låta något av mina djur fara illa.

Här kommer några bilder på min underbara Molly som älskar att vara fotomodell :p

Sötisen som sover.
9014116.jpg

Busig
9014119.jpg

9014120.jpg

Vad hon håller på med här vet jag inte. En pinne kan väl inte lukta särskillt gott! :D
9014117.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
680
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
221
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
458
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama