Kastrering Han Hund!

S

Sofhie

Hejsan! Jag har en hanhund som jag nu funderat på att kastrera. I första hand hade jag tänkt göra en kemsik kastrering, för att jag är så osäker på hur han skulle bli osv. Är det någon som har erfarenheter eller kunskaper om kemisk och riktigt kastering får ni gärna dela med er lite.. Skulle behöva lite tips och råd :crazy:

Sv: Kastrering Han Hund!

Min hund har vi kastrerat. Märker ingen skillnad förutom att han är lättare runt tikar som löper... ;). Jag tycer det var väl värda sina pengar.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 922
Hundhälsa Jag har funderingar om jag ska kastrera min 2-åriga storpudel. Jag är fullt medveten om att kastrering inte nödvändigtvis är en lösning...
2
Svar
22
· Visningar
1 984
Senast: hastflicka
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
844
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 518
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Senast tagna bilden XVI
  • Guldfasanerna