Kastrera kanin?

A

anna_bpj

Vid vilken ålder kan man kastrera en hankanin? Vad kostar det ungefär? vet att det är olika priser var man bor.

Sv: Kastrera kanin?

Ja, det undrar jag med... har fått 1000 kr som prisuppgift på hona (Läckeby), men vad det gäller hane har jag ingen aning, men antar att det är billigare?

Lånar systers anv namn.

Jag har en kastrerad hankanin, och han kastrerades när han var 5-6 månader gammal, och det är bästa åldern. Det är olika hur mycket det kostar, för oss kostade det 700kr. Det kan bli dyrare eller billigare beroende på hur det gick.

min hankanin kastrerades vid fem års ålder. kostade ca 500kr

Har ringt och bokat tid för min rabiata galning idag, skulle gå loss på 700 spänn, men det får det vara värt. :)

Liknande trådar

Däggdjur Flera gånger, senast nyss, vid tio i ett på natten så är det någon av våra kaniner som skriker. Vi har tre stycken kaniner av...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: Efwa
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 467
Senast: Jeps
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 986
Senast: KesoNeso
·
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama