Kastrera el inte kastrera?!

nice and happy

Trådstartare
Har en chihuahua på snart 9mån, som dom senaste dagarna "juckat" på våran stora hund labrador/pitbull hane. Den större hunden säger till han & då slutar han men efter ett litet tag är han där igen. Aldrig varit med om en sådan över sexuell hund... Dom funkar toppen ihop förutom detta... Kommer hans betende gå över? El vore det bäst att kasterar honom? Vi hade inte tänkt göra det men funderar nu på det.
Den stora hunden är kasterarad & det har inte varit nå problem emd han.

Sv: Kastrera el inte kastrera?!

Han håller väl på eller har blivit könsmogen nu så det kan ju vara en fas som går över. Jag skulle nog vänta lite och se om det går över.:idea:

Liknande trådar

Övr. Hund Vi är så sugna på en liten hund! Vi har två stora hundar båda väldigt snälla. En kastrerad hane på 6 år och en tik på 1 år och 7...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 205
Senast: Tokyo
·
Övr. Hund Jag är ny här och hoppas att jag kan få lite tips om vad jag ska göra med min ena hund. Jag har haft hund nästan hela livet,främst...
Svar
5
· Visningar
1 881
Senast: Blandrastik
·
Hundavel & Ras I vår familj här näst? I dagsläget består familjen utav våran snart 6 åriga storpudel hane, 2 vuxna och 1 barn. Tanken är att skaffa...
2
Svar
22
· Visningar
2 758
Övr. Hund Har i helgen passat en bekants hund, en okastrerad, vuxen (5-6 år?) hane. Släppte honom på en hundrastplats där det fanns andra hundar...
Svar
16
· Visningar
2 393
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka