Danaa

Trådstartare
Hej kära bukevänner!

Är lite förtvivlad just nu och undrar om stona kan kasta nu kollade henne för två veckor sen på 45dagar och var dräktig..

Nu till funderingen, igår när jag tog in henne var slidan vidgad och hon var mycket röd i slemhinnorna..

I morse när jag skulle släppa ut hade hon dragit ihop sig igen och hade den vanliga rosa färgen på slemhinnorna..

Någon som varit med om detta??

Sv: Kastning

Tycker att mitt stos slemmhinnor kan variera ifärg från och till.
Ibland har jag misstänkt att hon är brunstig pga färgen på slemmhinnorna. Men hon var fortfarande konstaterad dräktig på dag 140 förra veckan.

Sv: Kastning

Det borde väl inte synas någonting i slemhinnorna på ett sto som resorberar så tidigt i dräktigheten? Då pressar de ju inte ut något foster, bara en mikroskopisk (typ) blob.

Liknande trådar

Avel Detta är förutsättningarna: Jag har en hingst med något annorlunda färg som är född 2014, egen uppfödning efter föräldrar med stamtavla...
Svar
6
· Visningar
1 873
M
Avel Ok, nu blir det en kluring. Ska försöka reda ut så gott jag kan men det blir nog lite långt Har ett sto f-2005. Hon har varit utlånad...
2
Svar
34
· Visningar
5 389
Senast: Digbil
·
Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 182
Senast: exotic
·
Avel Jag behöver lite input från avelsfolk, någon som inte är så färgad av individen som jag är... Men först lite bakgrundsinformation. Jag...
Svar
15
· Visningar
2 271
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10