Kastera sövd

Joyride

Trådstartare
Skulle kastrera grabbarna nu men upptäckte då att en av dom bara haden en stor. Veterinären kände en mindre längre upp.
Lite konstigt då vi var säkrt på att båda fans:crazy:

Blir antagligen en sövd kastrering om den inte trillar ner. Någon som vet vad en sådna kastrering kan gå på?

Sv: Kastera sövd

Lite beroende på var och vem plus hur stenen sitter så vet jag folk som betalat allt mellan 2500 (jag själv) upp till 10 000 (en bekant med en ponny:eek: )

Sv: Kastera sövd

finns båda så vet. kan känna dom borde det inte bli så dyrt. jag har haft en som den ena stenen gick upp på ibland, men som kom ner igen periodvis (han va 2 1/2 innan båda stenarna kunde kännas). när han sövdes va bara en nere, det gick på drygt 2000 kr inkl. 1 natt på kliniken (år 2000). en bekant sa att dom tar 2500 nu.

vet även dom som fått betala runt 15.000 då ena stenen legat för högt upp, i ett fall hittade dom inte 2-a stenen alls och blodprovet efteråt visade att den inte fanns :crazy:

Liknande trådar

Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 587
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: animalasia
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
967
Senast: Fiorano
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 891

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat