Hej köpte en unghäst på 4 år förra hösten. Inget funkade var då inte så mycket riden och hanterad som de utgav. Jobbade honom i vintras för hand eftersom det var problem med ridningen och han litade inte på mig. Blev bra på marken. Men när vi skulle sätta igång honom efter vinertid så gick han lustigt ville inte alls sammarbeta. Åkte till djursjukhus. Kotledsinflammation i bägge fram, av att promenara och bygga upp bra kontakt. Så när han blev friskförklarad och när jag satt upp så kastade han av mig försökte 3 gånger och likadant alla gånger. ( hade redan funderingar på att sälja honom och köpa en läromästare för han har kapacitet som jag aldrig hade plockat fram hos honom) Så jag skickade ner honom till tillridning och försäljning stall och där gör han likadant, ibland går det bra speciellt när de sitter där. Men när de ska sitta upp på honom är det precis som han får panik men ibland verkar det gå bra. När det väl finns någon som vågar rida honom Än så länge har han kastat av 4 st. Vi ska iväg till helisgborg men är det någon som varit med om nåt liknade och vad kan felet vara. Tar tackasamt emot alla tips