Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av trostillverkare? Räcker det inte att tvätta i 60 grader?
Vilken trostillverkare har sponsrat den undersökningen?Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av trostillverkare? Räcker det inte att tvätta i 60 grader?
Det är ju bara att klicka upp artikeln.Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av trostillverkare? Räcker det inte att tvätta i 60 grader?
Det där kan omöjligt stämma. Nästan hälften som inte byter dagligen? Nej det tror jag inte på.Det är ju bara att klicka upp artikeln.
Fast grejen var att där framgår att det är en underklädestillverkare som gjort undersökningen. Och då behöver man ju inte lägga mer energi på den.Det där kan omöjligt stämma. Nästan hälften som inte byter dagligen? Nej det tror jag inte på.
Det hade varit intressant med en riktig undersökning men det finns nog knappast. Vem förutom de som vill sälja underkläder skulle vara intresserad av att sponsra en sådanFast grejen var att där framgår att det är en underklädestillverkare som gjort undersökningen. Och då behöver man ju inte lägga mer energi på den.
När det inte är nåt tyg kvar i grenen känner till och med jag att det behövsJag är mest fascinerad över att man öht kan hålla koll på hur gamla ens trosor är
Mvh slänger när hålen blir för stora