I
Isolde
Är ett kartfreak, men har ingen susning om vad man kan hitta på nätet i form av kartor. Kan sitta timvis med gröna kartorna framför mig och klura på hur man borde kunna ta sig fram, för att hitta en runda på några mil utan att behöva vända.
På gröna kartan syns inte alls alla mindre skogsvägar, inte våra hemmavägar i alla fall och jag skulle vilja se lite mera innan jag beger mig lite längre bort för att få mängdträningen, för det borde rimligtvis finnas stigar/skogsvägar "outhere" som jag inte ser men som borde gå att passera på.
Har inte riktigt den ron att rida nån mil för att se att det inte går att komma fram där jag trodde och sedan vara tvungen att vända samma väg hem igen.
Någon som har något tips på vad som finns tillgängligt på nätet?
Eller chansrider ni bara som jag gjorde "pre-familj"?
På gröna kartan syns inte alls alla mindre skogsvägar, inte våra hemmavägar i alla fall och jag skulle vilja se lite mera innan jag beger mig lite längre bort för att få mängdträningen, för det borde rimligtvis finnas stigar/skogsvägar "outhere" som jag inte ser men som borde gå att passera på.
Har inte riktigt den ron att rida nån mil för att se att det inte går att komma fram där jag trodde och sedan vara tvungen att vända samma väg hem igen.
Någon som har något tips på vad som finns tillgängligt på nätet?
Eller chansrider ni bara som jag gjorde "pre-familj"?