Karpaltunnel operation - Vila 5 månader?!

LouiseN

Trådstartare
Min häst har precis blivit opererad och dom tog ut dom vassa "piggarna" som satt och skavde på senorna. Han sa att på vänster framben så hade det nästan inte skavt någonting så det såg bra ut. På höger ben hade piggen skavt rätt så mycket, men han sa ändå att han trodde att han skulle bli bra. Men det är väl klart att han säger....

Jag har hört runt och vilan brukar visst inte alls vara så lång som 5 månder?! Eller brukar den det?

Sv: Karpaltunnel operation - Vila 5 månader?!

Vet ej, men jag var sjukskriven 9 veckor efter en sån operation i handleden själv och då går jag inte på händerna direkt...... Tror att det kan vara lite olika från fall till fall. Givetvis blir man bättre med tiden, men hur bra är det bara tiden som kan utvisa,

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 090
Senast: Bison
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 478
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 759
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
3 368
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka