Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.

Var hem till mina föräldrar idag, och låt mig presentera, silverpilen! :D

Ska ha henne så jag kan fara iväg och vandra själv i vår/sommar/höst. På vintern ställs hon av 😊 född samma år som mig!
IMG_20221105_190830_253.webp

Jo! Pappa är pensionär och gillar att meka också så nu har han ett projekt :D har givetvis sagt att det bara är att hojta till om han behöver hjälp 😊
Sjukt bra present ändå 😁 Visst har du varit sugen på att köpa bil just för att kunna komma iväg?

Och perfekt med en pappa som kan bilar, jag tänker att ni kan ha mysiga far dotter stunder där han lär dig att meka.

Sjukt bra present ändå 😁 Visst har du varit sugen på att köpa bil just för att kunna komma iväg?

Och perfekt med en pappa som kan bilar, jag tänker att ni kan ha mysiga far dotter stunder där han lär dig att meka.

Jo exakt! Har känt mig så låst utan. Vintern klarar jag mig bra utan däremot 😁

Hahah, han har försökt i många år, det går in genom ena örat och ut genom andra, men jag kommer åt på ställen där han inte kan 😊

Hur känns det nu @pepp en vecka efter årsdagen? Kom ihåg att du är lika grym varje dag och du tar kloka beslut för dig själv oavsett jubileumsdag eller inte 💪

Den här veckan har varit lite tung, varit så extremt trött... trötthet är en grej som triggar mig också, men jag har köpt godis istället för vin som jag brukade göra.

Kör lite själavård i helgen med mycket sömn, långa bad (i badkar :D ), långa promenader och god mat ☺️

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka