Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.

🥳💫💥
1000041801.webp

Kom att tänka på min tråd nu när jag fick ett fint meddelande från en bekant. Blev lite rörd ❤️
1000046912.webp

Så lätt att glömma bort hur det faktiskt har varit.

Jag har nu då gått och skaffat mig en pojkvän också, efter 7 år som singel. Det är en kille jag träffat förut, men vi hade båda våra mörker när vi sågs första gången, så det blev bara pannkaka av allt.

Har dock insett att jag fortfarande har väldigt mycket att jobba på, nu när jag är i en relation, har fortfarande lite spöken kvar efter så lång tid av respektlösa män osv.
Det är svårt att ta till sig att jag är värd respekt och kärlek.

Annars händer det inte så mycket alls.
Jag mår i det stora hela väldigt bra! Känner mig extremt stabil i nykterheten, vilket inte alltid har varit en självklarhet. ❤️

Kom att tänka på min tråd nu när jag fick ett fint meddelande från en bekant. Blev lite rörd ❤️
Visa bifogad fil 148781

Så lätt att glömma bort hur det faktiskt har varit.

Jag har nu då gått och skaffat mig en pojkvän också, efter 7 år som singel. Det är en kille jag träffat förut, men vi hade båda våra mörker när vi sågs första gången, så det blev bara pannkaka av allt.

Har dock insett att jag fortfarande har väldigt mycket att jobba på, nu när jag är i en relation, har fortfarande lite spöken kvar efter så lång tid av respektlösa män osv.
Det är svårt att ta till sig att jag är värd respekt och kärlek.

Annars händer det inte så mycket alls.
Jag mår i det stora hela väldigt bra! Känner mig extremt stabil i nykterheten, vilket inte alltid har varit en självklarhet. ❤️
Grattis till kärleken också! Du har kanske skrivit om det någonstans, men jag har missar det i så fall. All lycka till dig ❤️

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka