Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.
 

Har upptäckt en trigger!

Umgås med (väldigt) bakis person på nära håll. Inte trigger på det sättet att jag får sug, men absolut trigger för ångest och drar upp gamla vidriga minnen.

Kommer ta upp det med personen i fråga när det fått lägga sig lite mer hos mig. Är fortfarande irriterad.
 
1000049248.jpg
 
Var på möte ikväll, det var fint.

Vi pratade en del om relationer, att man börjar prioritera annorlunda när man blir nykter (på ett bra sätt) att det är viktigt att sätta sig själv i främsta rummet, vara egoistisk.

Och idag fick vi ta bort mamma och pappas lilla pudelsnutt 💔 det är alltid lika vidrigt.
Men det var ett väldigt fint avslut, hon pussade på oss ända in i slutet och kände sig nog trygg och älskad.

Väldigt tung dag mentalt.
 
Var på möte ikväll, det var fint.

Vi pratade en del om relationer, att man börjar prioritera annorlunda när man blir nykter (på ett bra sätt) att det är viktigt att sätta sig själv i främsta rummet, vara egoistisk.

Och idag fick vi ta bort mamma och pappas lilla pudelsnutt 💔 det är alltid lika vidrigt.
Men det var ett väldigt fint avslut, hon pussade på oss ända in i slutet och kände sig nog trygg och älskad.

Väldigt tung dag mentalt.
Beklagar ❤️
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp