- Svar: 11
- Visningar: 1 519
Tankarna snurrar. Jag reder inte ut nånting. Vad är jag, vad är diagnoser och vad av det är resultat av mina erfarenheter? Jag känner inte att psykiatrin sett alla mina problem. Vet inte hur jag ska gå vidare. Den psykolog jag går hos nu ska ju hjälpa mig med min fobi, men jag tror inte det kommer att gå. Och mina andra problem får jag ingen hjälp alls med. Jag får max 40 terapisessioner. Sen måste jag klara mig själv. Känns så hopplöst.
Igår träffade jag biståndshandläggaren. Jag får ett halvår till med boendestöd, under förutsättning att jag inte jobbar kontorstid. Känns tungt. Reder liksom inte ut mitt liv hemma och jag blir kanske utan hjälp.
Känner inte att jag har ork till nånting, inte ens det jag vill göra. Sitter liksom fast i en apati.
Igår träffade jag biståndshandläggaren. Jag får ett halvår till med boendestöd, under förutsättning att jag inte jobbar kontorstid. Känns tungt. Reder liksom inte ut mitt liv hemma och jag blir kanske utan hjälp.
Känner inte att jag har ork till nånting, inte ens det jag vill göra. Sitter liksom fast i en apati.