Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Känslosamma hyllningar och stående ovationer – här är alla vinnare under Idrottsgalan
Peder Fredricson kammade hem den ärofyllda Jerringspriset, Anna Holmlund hyllades med stående ovationer och ÖFK vann i kategorin "Årets prestation". Det fanns många vinnare i årets Idrottsgala.
– Jag gav er en guldmedalj - ni gav mig en skål. Tack! säger vinnaren Peder Fredricson i SVT:s sändning. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer: http://www.arbetarbladet.se/sport/k...tioner-har-ar-alla-vinnare-under-idrottsgalan
Hästnyheter
Det blev en stor kväll för hopplandslaget i ridsport.
Peder Fredricson, Malin Baryard-Johnsson och Henrik von Eckermann kammade hem pris...
Hästnyheter Men vad arg jag blir! Låt hästen somna in ifred. Nitton år är inte skitgammalt, men jag kan inte tänka mig annat än att en sådan karriär...
Hundavel & Ras Jag har två mellanpudlar och tycker absolut att de kan passa in på det du beskriver. De är verkligen sportiga, rörliga, glada och pigga...
Lantbruksdjur Nu väger han cirkus 11kg och är som sagt den raraste av lamm. Men jag fattar, det är inte bra att spara bagg-flasklamm.
Som kastrat kan...