Känslighet mellan tårna, variation eller tillvänjning?

monster1

Trådstartare
Jag älskar utseendet på sandaler som sitter mellan tårna, men jag kan inte ha det. Alla skor som har något mellantårna går bort. Det gör helt enkelt ont vad som helst som trycker på huden mellan tårna gör ont. Har jag haft fel typ av mellantårna sandaler eller är det mina fötter som är överkänsliga? Går det att vänja foten vid att ha något mellan tårna?.

Jag alskar sandaler som sitter mellan tarna. Vissa sandaler. Vissa irriterar livet ur mig, medan andra ar superskona. De jag gillar bast ar sadana som sitter at runt stortan och de jag absolut inte kan ha ar sadana med for lang "strang" mellan tarna sa att hela sandalen "floppar runt".

Jag älskar utseendet på sandaler som sitter mellan tårna, men jag kan inte ha det. Alla skor som har något mellantårna går bort. Det gör helt enkelt ont vad som helst som trycker på huden mellan tårna gör ont. Har jag haft fel typ av mellantårna sandaler eller är det mina fötter som är överkänsliga? Går det att vänja foten vid att ha något mellan tårna?.
Samma här, det fungerar bara inte. Tycker också att det ser skönt ut men jag kan inte ha sådana sandaler.

Funkar inte här heller. Fast jag pallar inte sandaler utan "hälrem" överhuvudtaget. Inte en chans.

Jag är känslig över hela kroppen, men fötterna är särskilt griniga. Jag har gett upp att ha den typen av sandaler, eftersom jag inte står ut mer än några minuter innan jag måste sparka av mig dem.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 875
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet inte vart jag ska börja. Kaos i hjärnan pga inte sovit en ordentlig natts sömn på... vet inte hur länge? Man ska bara orka. Men jag...
Svar
1
· Visningar
671
Senast: SaraXX
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 085
Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra...
2
Svar
36
· Visningar
5 369
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar