Kanske inte super hundrelaterat

lady_vip

Trådstartare
Men några jäklar har gett sig tusan på att vandalisera vår klubbstuga och vårt klubbområde, varför??????

Inbrott skedde förra veckan utan någon stöld, de krossade rutor och pajjade larmet. Senare har någon kört i sönder apellplanerna och kört ner våra redskapsbodar... :cry::cry:

Förstår inte folk att vi som har byggt detta och håller till där är ideella utan något större vinstsyfte och inte blir ett dugg hjälpta av detta:mad::mad:

Sanslöst...

Skriver av mig lite ilska:eek:

Sv: Kanske inte super hundrelaterat

Kanske den svenska avundsjukan som ställer till det för er....

Trist som f-n när sådant händer!

Jag tror mer att det är några ungar som fått för sig att de ska förstöra för någon och det ligger lagom öde...

Så jäkla onödigt, där fanns ingenting att stjäla första gången, av vilken anledningen åker man då ner och mejjar ner våra bodar...?

De får kanske akta sig, tjänsterhundarna kanske åker in på bevakning där :D :devil:

Ja nu under sommarlovet så måste "dom" kanske hitta på något roligt att göra och vad kan vara roligare än att förstöra för andra??

Ja sätt dit tjänstehundarna vettja! Hehehe! :devil: Dom måste ju också få ha lite roligt! :p

Snacka om att öva patrullstig i verklig miljö :devil:

Suck, snorungar... Är ju omöjligt att få tillbaka värdet av en pajjad gräsmatta och 15 år gamla bodar... Nästa gång tar de väl i sönder alla agilityhinderna.

Får en sjuk syn framför mig hur jag sitter i agilityboden med 15 aggressiva hundungdomar och väntar på vandalerna :D :angel:

Jag kan komma upp med min vovve! Lite miljöträning skadar aldrig...! Han biter garanterat snorungar... :devil::devil:

Kamelen bor i N Ö Skåne och biter enligt farbror polisen mycket bra.

Vi kommer gärna och övar hos er...:devil:

Lider med er, visst känns det helt meningslöst. Ser mkt sån meningslös förstörelse i jobbet och blir så trött varenda gång jag måste lappa och laga mitt i natten.:(

*räknar* Då är vi 3 med er och mina fega monster, plus hemvärnshundarna och bevakningsjyckarna, det borde hindra en bunke drägg :devil:

Lider med er, visst känns det helt meningslöst. Ser mkt sån meningslös förstörelse i jobbet och blir så trött varenda gång jag måste lappa och laga mitt i natten.:(

Fullständigt meningslöst, folk tror inte det, men BHK har det tufft ändå att få allt att klaffa. Vi har väl iofs inte direkt dålig ekonomi, men med sånt här så kommer det lätt biverkningar. Man blir ju lite håglös när man ser all förstörelse...

mille är vill också bita bus, ju fler, desto bättre säger han:devil: fast han bor ju i götet.. men vafan bara vi får en liten hint en sisådär 3 timmar innan helst så:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka