S
Sofi och Milla
kan man skola om en 12 årig nordsvensk travare som är van att bli sutten och riden på till western?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
självklart! började själv med min kallblodstravar när hon var 14 år det var 2004 och hade noll koll på westernridning, i agusti 2006 så var vi med på vår första D-tävling utan att skämma ut oss totalt.kan man skola om en 12 årig nordsvensk travare som är van att bli sutten och riden på till western?
kan man skola om en 12 årig nordsvensk travare som är van att bli sutten och riden på till western?
Beror ju på vilka mål man har med sin ridning och häst. Vill man tävla på hög nivå så kanske det inte är så smart att satsa på en sån häst men tycker man om hästen och kemin stämmer och målet är att utvecklas tillsammans så långt det går då finns det väll inget som hindrar att köpa hästen(nu fatta jag som hon redan hade hästen)Har du redan hästen så kan man ju göra vad man kan, men är det så att du funderar på att köpa sagda häst då avråder jag bestämt. I så fall finns det mycket bättre hästar att satsa på.