Kano Comfort?

Sv: Kano Comfort?

Har aldrig hört talas om hästen, men stammen är ju minst sagt medioker. Samt gammal. Cold Comfort var inte ju inte direkt lyckad i aveln, hans bästa avkomma torde väl vara Genuine Comfort (?) som ju var en topphäst, men ack så livsfarlig.

det är ju en liten "äldre" amerikansk stam bakom där. Speedster och Hickory Pride, det är ju ok, men lite gammalt som sagt. däremot vet jag inte alls vilka de andra är..

Det var en arbetskamrat till mej som köpte Zarah. Jäkla trevlig häst i alla fall. Bra storlek, löpvillig, korrekt, högrest och snygg.....

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
305
Senast: Unafraid
·
Mat Ja, vad är din comfort food? Det man äter när man är lite ruggig, behöver muntras upp, eller bara vill trösta sig och må bra. Mina...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 622
Utrustning Erfarenheter, tankar eller jämförelser kring Rambo Micklem Comfort Girth eller Eric le Tixerant? Väger mellan dessa två främst. Har...
Svar
3
· Visningar
359
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka